PUBG 3 MAYIS GÜNCELLEME NOTLARI ! BİR DEVRİN BAŞLANGICI !

Erken saatlerde bir kısmı bilinen bir kısmı da oyunculara sürpriz olan güncelleme sonunda geldi.PUBG beklenen güncellemeyi 10 GB boyutunda bizlere sundu. Sizlere güncelleme notlarını açıklayıcı bir biçimde anlatacağız. Diğer verilen önemli bilgilerden bir kaçı ise Bütün Global Ranklar 4 mayıs itibari ile sıfırlanıyor. Oyuna yeni grafitiler eklendi.

 

Yayınlanan büyük bir yama içeriklerinde Harita seçimi , hata düzeltmeleri , Miramar için daha fazla iyileştirme ve tüm silah dengesi değişikliklerine sahibiz. Özellikle silah dengesi bizler için çok önemli ve biz bunu doğru yapmak için bu işe zaman ayırmak istiyoruz. Bu sebepten dolayı düşüncelerinizi bizimle paylaşırsanız çok seviniriz.

Sevgiler  PUBG Corp.

Silah ve Loot Dengesi

  • Silahlar
    AR’ler – yeniden dengelenen AR’ler hiçbiri “nesnel olarak ” en iyisi değildir – her biri arasındaki güç farkı artık azaldı, ancak her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
  • SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olmalarını sağlar
  • Shotgun – genel hasar ve etkili menzili arttırdı
  • Silah güncellemesi
  • AR’ler  , sıfırdan dengelenen AR’ler hiçbiri “nesnel olarak ” en iyi   her biri arasındaki güçfarkları azaltıldı. fakat her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
  • SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olabiliyor.
  • Shotgun – genel hasar ve etkili menzilleri  arttırıldı.
  • Tabancalar 
  • P92, P1911, P18C, R1895 ve R45’in hasarını artırdı
  • Artık daha uzak mesafeye daha fazla hasar verebiliyor.
  • Shotgun
  • 686 ve S1897’nin hasarını biraz azalttık.
  • Shotgun chokeu artık sawed off silahına artık takılabiliyor.
  • SMGs Silahları
  • Uzak mesafeye atış dengelendi.
  • Mikro UZI, UMP9 ve Vector’in hasarını biraz arttırıldı
  • Tüm SMG’lerde azatılan dikey geri tepme ve ADS’de hareket ederken azalan geri tepme ve kapsam düzenlendi.
  • AR Silahları
  • M16A4, SCAR-L, AUG ve M416’nın hasarları biraz azaltıldı.
  • SCAR-L, M16A4 ve M416 için reload süreleri % 30 arttırıldı.
  • AKM için yeniden yükleme süresi% 10 Arttırıldı.
  • AKM hariç tüm AR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme arttırıldı.
  • Tüm AR’lerle kullanım için 8x ve üstü kısıtlandı.
  • Tüm AR’ler için yeni reload animasyonları güncellemeye eklendi
  • DMR Silahları
  • Kafa ve diğer bölgelere verilen hasarı arttırıldı.
  • SKS silahının hasarı azaltıldı
  • VSS ve Mini14’ün hasarını minimal derece arttırıldı.
  • DMR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
  • DMR’ler için geri kazanım oranını düşürüldü
  • DMR’ler için yeni reload animasyonları eklendi
  • Diğer silahlar
  • DP28 ve M249’un hasarını minimal derece arttırıldı.
  • LMG’lerle kullanım için kısıtlandı (8x ve üstü) (DP28, M249)
  • Crossbow silahının reload süreleri  4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürüldü.
  • Silah sarsılması  tüm silahlar için yeniden ayarlandı (hafifçe artmış yan yana hareket). Nefesinizi tutarken sallanma artık daha belirgindir.
  • Silah hareket ederken görünen sallantı “cheek ped ” eklentisi ile azaltıldı.
  • Bombalar
  • El bombası
  • Artan patlama hasarı ve yeni hit efektleri ve animasyonlar eklendi.
  • Daha önce, el bombası hasarı büyük ölçüde patlamadan ziyade düşme hasarına (el bombasının knockback etkisinden) bağlıydı. El bombası, oyuncu karakterleri için geri tepme efekti kaldırıldı ve bir el bombasıyla çarptığınızda sadece patlama hasarı uygulanacak şekilde ayarlandı.
  • Ağırlık değişimleri uygulandı. (tüm atılabilir eşyalar)
  • Frag el bombası hasarı  12’den 18’e çıkarıldı
  • Molotof kokteyli: 18’den 16’ya düşürüldü.
  • Sis bombası: 16’dan 14’e düşürüldü
  • Flash el bombası: 14’ten 12’ye düşürüldü

Karakter hareketi

SR’leri, LMG’leri (M249, DP28) ve shotgun silahlarını tutarken hareket hızını biraz azaltıldı.. Donanımlı silahınız hem sprint hızınızı hem de koşu (normal hareket) hızınızı etkiler.
Karakteriniz sprint olmadığında ilk çekim gecikmesi kaldırıldı.
Bazı silahlarda yeni bir turda (M24, Kar98k, S1897, vb.) Bir araya gelmek artık sizi seyehat etmeyi hedeflerken sizi yürüme hızıyla sınırlandırmıyor.
Kameranızın çekildikten sonra salladığı miktar (“hedef yumruk”) artık alınan hasar miktarına bağlıdır.

 Loot Dengesi

  • Seviye üç kask artık sadece droplarda olacak ( Her drop paketinde 1 tane olacağı belirtildi. )
  • Hem SR quickdraw şarjörleri hem de SR genişletilmiş quickdraw şarjörleri artık sadece droplarda olacak.
  • AR uzatılmış hızlı çekim için loot oranı düşürüldü.
  • DMR’ler artık SR ekleri ile birlikte AR eklerini (şarjörler, kompansatörler, vb.) kullanıyor.
  • Adrenalin şırıngaları artık oyun dünyasında normal loot ile birlikte (nadiren) doğuyor.
  • Adrenalin şırınganın basma zamanını sekiz saniyeden altı saniyeye ayarlandı

Oynanış

Tüm denge değişiklikleriyle birlikte, yeni bir silah, Miramar için yeni bir araç ve bir detay  yeni silah eklentileri sunmaktayız.

pubg yeni güncellemeYeni silah

  • Yol haritasına daha önce farklı bir isimle duyurulmuş bir silah olan SLR eklendi
  • SLR, normal dünya lootlarının yanında ortaya çıkacak. Bu, 7.62mm’lik bir cephane kullanan ve her şarjörü için 10 mermi içeren bir DMR’dir (uzatıldığında 20 mermi).
  • SLR, SKS’den daha güçlü ancak daha fazla geri tepme özelliğine sahip. Geri tepme kontrolü, SLR’yi etkili bir şekilde kullanmanın çözümüdür.

Yeni araç

Mirado klasik bir araçtır.: Miramar ile çok hızlı olmakla beraber , dört kişilik bir sedan. Şehir merkezlerinin ve ana şehir sokaklarının çevresinde bulunabilir.

Mirado’yu Miramar’daki diğer benzersiz araçlara bir iltifat olarak düşünün: Minibüs son derece sağlamdır, ancak yoldan çıkıldığında yavaş ve etkisizdir; Pikap off-road seyahat için mükemmeldir; Ve Mirado, bir otoyolda alev almanın en hızlı yoludur.

Yeni Eklentiler

  • Duckbill  – Shotgunlar için yeni bir eklenti (S1897, S12K). Dikey pelet yayılmasını azaltır, ancak yatay mermi yayılmasını artırır S1897, S12K silahlarına  takılabilir.
  • Light Grip – Geri tepme süresini azaltır, ancak dikey ve yatay geri tepmeyi artırır AR’ler, SMG’ler, DMR’lere (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) takılabilir.
  • Thumb Grip – Dikey geri tepmeyi azaltır, ancak yatay geri tepmeyi artırır. Ayrıca geri tepme süresini artırır Takılabilen silahlar– AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Half Grip – Dikey ve yatay geri tepmeyi azaltır ve geri tepme süresini azaltır. Takılabilir olan silahlar – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Scope 3x – Bu kapsam, aydınlatılmış bir retikül ile 3x büyütmeyi sabitlendi. Yaygın bir loot  öğesi olarak bulunabilir.
  • Scope 6x – Bu kapsamda değişken 3x – 6x büyütme vardır. Nadir bir dünya lootu olarak bulunabilir.
  • Artık, kapsam sıfırlama tuşlarını (varsayılan olarak Sayfa Yukarı / Sayfa Aşağı) (Pageup-Pagedown) kullanarak kırmızı nokta, holo ve 2x kapsamındaki retikül stilini ve rengini değiştirebilirsiniz.

Tekne ve Yüzme Ayarlamaları

  • Deniz araçları artık patladığı zaman batıyor.
  • Sualtının saklanmasının etkinliğini azaltmak için yüzme çalışmalarında bazı düzenlemeler yaptık.
    Maksimum dalgıç süresini 35 ila 15 saniyeye düşürdük.
  • Hava bittiğinde, saniyede 10 hasar alırsınız (saniyede dört hasardan).
  • Nefes kurtarma süresi için gecikmeyi bir ila dört saniyede artırdık. (Başka bir deyişle, kafanı sudan kaldırdığınızda, şimdi nefesini kurtarmaya başlamadan önce dört saniye sürecektir)
Harita Seçimi ve Ana Menü Arayüzü

büyük update

  • Harita seçimi artık mevcut.
  • Orada oynayacağınızı garanti etmek için tek bir harita (Erangel veya Miramar) seçin
    Birden fazla harita seçerseniz, oyun sizi rastgele seçilen haritalardan birine atar.
  • Harita seçim duyurusu dev blogunda tartıştığımız gibi, ek harita eklendikçe bu özelliğin tasarımını tekrar gözden geçirebiliriz. Değişiklikler yapılırsa sizi güncel tutacağız. Bu makalemizden arayüzü inceleyebilirsiniz.
  • Ayrıca ekip modu ve perspektif seçimi için Kullanıcı Arayüzü İyileştirdik. Önceden olduğu gibi, yalnızca ana makine bu seçenekleri seçebilir.
Ayarlar
  • Dikey fare duyarlılığını ayarlamak için bir seçenek ekledik.
  • Katil izleme sırasında oyuncu bildirmek için kısayol tuşunu değiştirmek için bir seçenek ekledik (R tuşu).
Dünya ( Harita )
  • Miramar’a daha fazla iyileştirme yaptık: Saha büyüklüğünü artırdık ve yakındaki yerlere daha fazla bina ekledik.
  • Çeşitli şehir ve kasabaların yakınında küçük bina kümeleri ekleyerek fazladan lootlama noktaları ekledik.
  • Aşırı bina yoğunluğunu azaltmak için bazı şehir bölgelerindeki bina sayısını azalttık.
  • Çeşitli şehir ve kasabalarda bazı aşırı kapak noktalarını (kayalar, davullar, kutular) çıkardık.
  • Geniş açık alanlarda kapak için bazı ek seçenekler sağlamak için harita boyunca ağaç ve kayalar gibi daha fazla nesne ekledik.
  • Bazı binaların iç mekanları sadeleştirilmiştir.
Hata düzeltmeleri
  • Motosiklet, diğer araçlara çarptığında meydana gelen aşırı dramatik çarpışma etkilerini azalttık (okuma: uzay mekiği kalkışları)
  • Düştükten sonra bazen motosikletten atmanızı engelleyen bir sorunu çözdük.
  • Oyuncular aynı anda hareket edip ateş ettiğinde, mermi kabukları şimdi yere düşmeli ve orada kalmalıdır, yerine hella korkunç şeytan mermileri gibi oyuncuyu kovalamak yerine
    Son bluezone için zamanlayıcı şimdi doğru şekilde görüntülenmelidir.
  • Oyundan ayrılan ve tekrar oyuna katılan oyuncu için bluezone’un ses efektlerini gizleyen bir sorunu çözdük.
  • Bazen kameranın Erangel’de okulun tavanlarını görecek şekilde ayarlamanıza izin veren bir sorunu çözdük.
  • Erangel ve Miramar’daki bazı sorunlu arazi elemanları (garip çarpışmalara veya harekete neden olan) düzeltildi.
  • Erangle’da bazı perdelerin geçilmez hale gelmesine neden olan bir sorunu çözdük.
  • Erangel’deki binalarda bazı anormal turuncu ışık efektlerini düzelttik
  • Karakter modellerini ve mermi kartuşlarını etkileyen bazı garip çarpışma sorunlarını çözdük
  • Ahşap yapılarda yürümek artık tuhaf veya dışarıdan ayak sesleri oluşturmayacaktır.
  • Eğilimli karakterler artık yanlış yere zemine yapışmamaktadır.
  • Duyguları ve aynı zamanda açılan pop-up penceresini kullandıktan sonra bazen sınırlı hareketin olduğu bir sorunu çözdük.
  • Ekinoks sandığından bir UMP skin üzerindeki metin, 45CP gözüküyordu 9mm olarak düzeltildi .
    Silah mermisi, animasyon bittiğinde değil, şarjör veya mermi silahın içine sokulduğunda “yüklü” olarak sayılır.

 

  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki içerik:

2018’DE ÇIKACAK OLAN YENİ OYUNLAR !

Makale gönderim sistemimize hoş geldiniz

Galeri Alanı

828 x 478